דוכני מזון לאירועים: דוכנים לאירועים קטנים וגדולים במחיר מנצח

דוכני מזון לאירועים מבית GO FUN במגוון ענק ואיכותי שלא ראיתם בשום מקום אחר!
מדוכן של צ'יפס ונקניקיות, דוכן גלידה תאילנדית לאירועים ועד דוכני פופקורן, בייגל אמריקאי, וופל בלגי על מקל ועוד – מוכנים לתת לאירוע שלכם את הטאץ' הכי חשוב שיהפוך אותו לאירוע המדובר של השנה? דברו איתנו!

דוכני מזון לאירועים - כל מה שבא לכם להגיש לאורחים באירוע

ענף דוכני המזון לאירועים התפתח בשנים האחרונות והפך לענף מגוון, עשיר ואיכותי, שאתם יכולים למצוא בו כמעט כל דבר שעולה על דעתכם - כל מה שיכול להגשים לכם את החלומות הכי פרועים. אצלנו ב GO FUN לוקחים את הקונספט של דוכני מזון לאקסטרים ודואגים לכם למגוון שיש בו ממש הכל. אז איזה סוג של דוכני מזון אתם מדמיינים? תנו לנו לעזור לכם:

דוכני מזון לימי הולדת - לחגוג על בטן מלאה

בין אם אתם מארגנים מסיבה אינטימית לילדי הכיתה או מסיבת יום הולדת ענקית, ודאי תעדיפו שמישהו יגיש לאורחים אוכל שהם אוהבים, יעזור לכם לשדרג את החוויה וגם יקח מכם חלק גדול מהעבודה. דוכני מזון לימי הולדת יכולים להיות מגוונים וכמובן – מותאמים לגיל החוגגים. לאירועי יום הולדת רבי משתתפים, מומלץ להזמין מספר דוכני מזון שיענו על הצרכים של כל אורחי המסיבה, יחסכו לכולם את העמידה בתורים וישארו פתוחים לכל אורך האירוע – עד שכולם יהיו שבעים.

מתי כדאי להזמין דוכני מזון לאירוע?

כל אירוע שבו אתם רוצים להגיש כיבוד איכותי, מפנק ומיוחד, עם אווירה של חגיגה או יריד אמריקאי במיטבו, חייב שיהיו בו דוכני מזון.

את הדוכנים שלנו תוכלו להציב בחלל סגור או פתוח, לבחור מספר דוכני מזון כדי ליצור מגוון עשיר של סוגי כיבוד שונים, או לבחור 2-3 דוכנים שיתנו לאורחים שלכם מענה מפנק, מהיר ומדויק לטעם ולסגנון שלהם.

הדוכנים מגיעים כמובן בליווי של צוות מקצועי שמקים את הדוכן, מכין את האוכל ברמה הגבוהה ביותר עבור האורחים במקום.

אטרקציות לאירועים שכדאי
לשלב עם דוכני מזון

נוסף על דוכני מזון מפנקים ומגוונים, מומלץ לשלב אטרקציות נוספות שמספקות עניין והנאה לחוגגים. 

אם אתם מחפשים אטרקציות ליום הולדת, תוכלו לשלב במסיבה גם מתנפחים לאירועים, מותאמים לגיל האורחים ולאופי המסיבה. 

לגילאים הצעירים מומלץ להזמין הפעלה ליום הולדת עם מפעילים מקצועיים ואיכותיים במגוון סגנונות שמספקים לילדי המסיבה תעסוקה אנרגטית ומעניינת, שכולם יכולים להשתתף בה.

לגילאים יותר בוגרים אפשר לשלב שולחנות משחק ומולטימדיה, פעילות מציאות מדומה, עיצובי בלונים ועוד.

אם אתם חוגגים יום הולדת בחוץ – תשמחו לדעת שיש לנו להציע לכם גם תותח קצף, הצללות מעוצבות לאירועים, עמדות צילום מעוצבות ועוד.

דוכני מזון לאירועים מבית GO FUN - טבעי שזה טעים לכם!

צוות GO FUN מתמחה בהפקת אירועים, הפעלות לימי הולדת ואטרקציות לאירועים - כולל דוכני מזון לאירועים ברמה אחרת, עם מגוון שלא נראה כמותו בארץ! רוצים להגיש באירוע שלכם כיבוד מפנק, עשיר, טרי ומותאם לאורחים שלכם? צרו קשר ויועצי האירועים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם.

בואו לחגוג איתנו אירוע יום הולדת מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

שמרו על קשר

בואו לחגוג איתנו אירוע יום הולדת מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן