חגיגת לייזר טאג בקונספטים אהובים

כל הארץ

כל המידע על חגיגת לייזר טאג בקונספטים אהובים

לייזר פארטי – הפעלת רובי לייזר במגוון קונספטים
חוגגים יום הולדת מדליק וחווייתי במסיבה אנרגטית, מגבשת וחווייתית הכוללת הפעלה עם רובי לייזר בקונספט משתנה לפי בחירה: פורטנייט, בראולסטאר ומלחמת העולמות.

טרום האירוע:
אנו נגיע כ-45 דקות לפני תחילת האירוע בכדי להתארגן, להכין את המקום להפקת האירוע וכן כמובן גם כדי להכיר אישית את ילד/ת יום ההולדת.

ההפעלה תתחלק לחמישה שלבים:

חלק ראשון:
נפתח את החגיגה עם טקס קבלת פנים של החוגג/ת, כל המשתתפים יכנסו למתחם מלבד החוגג/ת ואז נזמין את החוגג/ת בטקס מקפיץ בליווי קונפטי והעידוד של כל המשתתפים.

חלק שני:
נערוך משחקי גיבוש ותחרויות קבוצתיות כמו חימום מקפיץ, קליעה למטרה, מסלולים מכשולים ופגיעה במטרות ועוד המון משחקים כיפיים אחרים.

חלק שלישי:
החלק המרכזי של ההפעלה בו נערוך את הקרב הלייזר הגדול, זאת לאחר שכל  המשתתפים התאמנו על רובי הלייזר והתרגלו לזירת הלחימה. ילד/ת יום ההולדת יוצגו כגנרלים וכל המשתתפים יחולקו לשתי קבוצות, כאשר כל ילד יקבל חולצה ובנדנה בצבע הקבוצה שלו וכמובן גם רובה לייזר מקצועי. נערוך טקס לחיצת ידיים ונתחיל בקרב הגדול! הקבוצות יתחרו ביניהן במספר משחקי מלחמה מגבשים כמו לכבוש את הדגל, הצלת שבויים, בנים נגד בנות, ילדים נגד מבוגרים ועוד המון משחקים אנרגטיים.
בסופו של דבר חשוב לזכור כי לא משנה מי המנצחים – אצלנו בסוף המשחק כולם זוכים!

חלק רביעי:
הפסקה קצרה למנוחה, אוכל ונשנושים.

חלק חמישי:
בחלק האחרון של ההפעלה נערוך את טקס העוגה המרגש המלווה בברכות, קונפטי ומוסיקה וכן נערוך טקס חלוקת גביע לילד/ת יום ההולדת. בסוף ההפעלה הילד/ה יתקבלו כמנצחים הגדולים, והם יזכו בגביע מנצחים אותו הם יניפו באוויר לקול תשואות המשתתפים.

אביזרים וציוד שנביא איתנו להפעלה:

  • 2 פוסטרים ענקיים
  • רובי לייזר מקצועיים, מתקדמים ופשוטים להפעלה
  • אוהלים, ציוד הסתתרות והסוואה
  • בידורית על סוללות
  • דגלים ואקססוריז
  • גביע לילד/ת יום ההולדת

 

מידע נוסף שכדאי לדעת:

  • משך ההפעלה: כשעתיים
  • ההפעלה מתאימה לגילאי: 7 ומעלה, לכל קבוצת גיל אנו מתאימים מסלול שונה
  • ההפעלה מתאימה לבנים ובנות

קצת עלינו:
נעים מאוד, אנחנו לייזר פארטי ונשמח לערוך מסיבת יום הולדת מושקעת וייחודית לילדכם בתפאורה המרהיבה ביותר, ובחוויה מגבשת ומלאת אדרנלין. ההפעלה שלנו מתבססת על ערכים חינוכיים, ולכן אנו דואגים להשתמש בשפה נאותה והמטרה שלנו שהמשתתפים יצברו נקודות כקבוצה אחת מגובשת על מנת לזכות פרסים יחדיו.
אנו מאמינים כי כל אירוע יכול להמריא למקומות גבוהים ע"י שיתוף פעולה מוקדם בין הצדדים ע"י תשאול ותחקור על החוגג וסביבתו, פרט זה חשוב מאוד להצלחת האירוע. לנו כחברה מקצועית חשוב לבוא מוכנים ולתת את המיטב בשביל שתהיו מרוצים עד הגג ותשתמשו בשירותינו בעתיד.

מאפיינים

גילאים

גילאי 1-6

מגדר

לבנים ובנות

מתאים בעונה

כל השנה

סוג פעילות

הפעלה

ימי פעילות

סופ"ש, אמצע שבוע

מאפיינים נוספים

הפתעות, תפאורה מותאמת

אזור פעילות

כל הארץ

מתאים לסוגי אירועים

ימי הולדת, קייטנות, אירועי בית ספר, בר/בת מצווה

גלריית תמונות

למידע נוסף והזמנות

יצירת קשר
שמרו על קשר

בואו לחגוג איתנו אירוע יום הולדת מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן