חגיגה של גיבורי על

כל הארץ

כל המידע על חגיגה של גיבורי על

ילדכם מעריץ גיבורי על? בכל שנה הוא מתחפש לגיבור על אחר? העניקו לו מתנה בלתי נשכחת ליום הולדת שהוא תמיד חלם עליה – יום הולדת של גיבורי על עם כל הגיבורים האהובים: ספיידרמן, באטמן וסופרמן!


שלבי הפעילות:

חלק ראשון – המסיבה תתחיל עם טקס קבלתו של ילד/ת יום ההולדת כשהוא רכוב על גבי רכב הבאטמוביל המדליק של באטמן. כל הילדים במסיבה יקבלו אותו בתשואות וכפיים, ועם מוזיקה קצבית שתלווה את כל הטקס קונפטי צבעוני להקפצת האווירה. לאחר סיום הטקס כל המשתתפים במסיבה יקבלו המון אביזרים מיוחדים של גיבורי על.
חלק שני – בחלק השני נערוך המון משחקים מגניבים בהנחייתו של גיבור העל ספיידרמן! המשחקים כוללים מגוון משחקי גיבוש, הפעלות וריקודים יחד עם כל משתתפי המסיבה: משחק פלטות עם חוטים – כל המשתתפים יצטרכו לעבור מסלול מאתגר עם פלטות וכוסות מים. המטרה היא לעבור את המסלול בהצלחה מבלי שהמים בכוסות ישפכו.
משחק פתיחת תיבה – משחק מלהיב שמצריך בעיקר מזל. על המשתתפים למצוא את המפתח שיפתח את תיבת האוצר, מתוך מאה מפתחות שונים שיהיו בצנצנת.
משימת העכבישים – מפחדים מעכבישים? עם המשחק הזה כולם יתגברו על הפחד! המשימה היא להוציא מצנצנת מלאה עכבישים שאינם אמתיים מפתחות.
חלק שלישי – בחלק הזה של המסיבה יצטרף גיבור העל האהוב על כולם – באטמן! כמו עלילותיו של גיבור העל האהוב, על המשתתפים במסיבה להשתתף במשחק פגיעה במטרה. המשימה היא לפגוע בכמה שיותר מטרות בפרק זמן מוקצב מראש.

משימה נוספת מעולמו של באטמן משלבת משחק עם מכוניות על שלט – ילד/ת יום ההולדת יצטרך לשלוט במכונית על שלט כאשר עיניו מכוסות, ולהצליח להכניס את המכונית לתוך חישוקים שונים כאשר שאר המשתתפים מכוונים אותו.
חלק רביעי – בחלק זה כל משתתפי המסיבה יוכלו ליהנות ממופע הקסמים המדהים של גיבור העל סופרמן! בין שלל הקסמים שסופרמן יערוך וידהים את כולם, הוא יבצע גם קסם של ריחוף באוויר שישאיר את כולם ללא מילים, וגם ייכנס אל תוך בועת סבון ענקית. לאחר מופע הקסמים כל הילדים יוכלו גם להיכנס אל תוך בועת הסבון להנאתם, זה הזמן בו אתם ההורים שולפים מצלמות ומנציחים את הרגע המיוחד
הפסקת אוכל ונשנושים
חלק חמישי – נסיים את מסיבת יום ההולדת עם טקס עוגה מיוחד ומרגש. זה הזמן בו כל המשפחה והחברים יברכו את ילד/ת יום ההולדת, וכולם ייהנו משירים ריקודים, קונפטי צבעוני וכמובן המון פרסים.
מידע שחשוב לדעת:
– תפאורת המסיבה משתנה בכל פעם בהתאם למשחק שנערך בהפעלה.
– ההפעלה מתאימה לבנים ולבנות ומיועדת עבור לגילאי 3-8 ומעלה. המשימות והמשחקים בהפעלה משתנות בהתאם לגיל ילד/ת יום ההולדת וגילאי המשתתפים במסיבה.
– כל ההפעלה כוללת ביטוח.
– קיימת אפשרות להוספה של דוכני מזון עבור משתתפי המסיבה, בתיאום מראש.
מי אנחנו:
אנו חברת הפקות ימי הולדת מקצועית ומנוסה, בעלת וותק ורזומה עשיר של ימי הולדת מדליקים ומאתגרים. אנו מאמינים כי כל אירוע יכול להמריא למקומות גבוהים, וזאת על ידי שיתוף פעולה מלא בין המפעילים לחוגגי יום ההולדת. לכן, בטרם ההפעלה אנו נערוך תשאול מקיף על ילד/ת יום ההולדת כדי להכיר אותם טוב יותר, כך שמסיבת יום ההולדת תהיה הצלחה של ממש.

כל ההפעלות שלנו מתוכננות לפרטי פרטים, תוך השקעה בלתי מתפשרת על תפאורה ייחודית, מקצועית ומבדרת
אנו נדאג לערוך עבורכם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת, שתשאיר לכולם טעם של עוד! 

מאפיינים

גילאים

גילאי 1-6

מגדר

לבנים ובנות

מתאים בעונה

כל השנה

סוג פעילות

הפעלה

ימי פעילות

סופ"ש, אמצע שבוע

מאפיינים נוספים

הפתעות, תפאורה מותאמת

אזור פעילות

כל הארץ

מתאים לסוגי אירועים

ימי הולדת, קייטנות, אירועי בית ספר, בר/בת מצווה

גלריית תמונות

למידע נוסף והזמנות

יצירת קשר
שמרו על קשר

בואו לחגוג איתנו אירוע יום הולדת מנצח!

השאירו פרטים , אנחנו כבר נדאג לכל השאר…

דילוג לתוכן